Monday 5 December 2011

Kerinduan Terhadap Desaku

Assalamualaikum.. pengunjung blog Yui? Apa khabar semua...sihat? Ok lah cam tu...Entri kali ini Yui mahu kongsikan bersama korang...pasal kelmarin nihh....sudah lama tidak pergi ke kampung. Kampung Benoni arhh...sekolah kat sana dulu arhh....Yayy ! visit my grandma.. n also my cousins yang datang dari Kota Belud...wahh wahh.. KB & KB !! Hehehe...Al-Makulumlah, musim cuti. Mereka pun tidak ketinggalan balik kampung...




Jadi, time kami ke sana, saya bawa laptop, n kamera. Nak upload kat blog ni...tak banyak..huhu...Tapi saya takut lahh...salah seorang cousin saya dari Kota Belud tu veryyy veryyy nakal lah..biasa budak-budaklah..... Sampai bergolek-golek lagi time kami sampai kat sana tuh...




Ok, Haa ! Saya tolong juga mereka untuk buka laptop untuk check FaceBook my cousins...aunty saya pun tidak ketinggalan.. Hehe...kira nak update blog ni..tapi kann cousins saya tu mahu main game pulak...so saya bagi diorang peluang lah bukakan game tu..peluang sekali ja..







                                               (Sebenarnya ada 4 orang..sorang tu malu..)





                                                     (Aku dan cousin.., Nazira **Mitchie**)
                                           P/S: Ni teknik Posterized...tu pasal lain gambar tuh...




Oraitz..after that kiteorang pun makan secara berjemaah...ikikikik....huhu 
Gendang Gendut Tali Kecapi,
Kenyang Perut Senag Hati !!






Hehehe juz sampai sini ja lah...nanti Yui update lagi arhh k chaww !!!
Terima Kasih Kerana Membaca, Apalagi, Komen La !

0 Kotak Hati:

Owned by Yuyui Bieyna. © 2011 - 2013. All Rights Reserved.